PafnucyVonStopke
Administrator
Dołączył: 15 Cze 2025
Posty: 69
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piwnica RPG
|
Wysłany: Wto 19:56, 26 Sie 2025 Temat postu: Testy ślepe i przeciwstawne |
|
|
Zapraszam na stronę, gdzie można zapoznać się z mechaniką [link widoczny dla zalogowanych]. Razem z opisanymi wcześniej [link widoczny dla zalogowanych], można powiedzieć, że mechanika Wyniesionych Ziem została opisana.
Z Podsumowania:
| Cytat: | | można powiedzieć, że to "cała" mechanika Wyniesionych Ziem. Oczywiście w głównych założeniach. Dodatkowe zasady uszczegóławiające, takie jak zasady magii, czy walki są rozbudowaniem mechaniki testów zgodnie z zasadą Modułowości. Mechanika walki to testy przeciwstawne z dołożeniem podziału czasu na rundy, mechaniką zadawania obrażeń itd. Bo całość mechaniki Wyniesionych Ziem to zasady rozstrzygania testów, w tym ślepych oraz przeciwstawnych. |
I tak faktycznie jest. Nie licząc zasad magii, to całość mechaniki Wyniesionych Ziem to te dwa artykułu. Na dniach zaczną się również na stronie pokazywać "testy przykładowe", które opisują określone sytuacji, które mogą pojawić się na sesjach -> testy wspinaczki, kradzieży kieszonkowej czy handlu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PafnucyVonStopke dnia Wto 19:56, 26 Sie 2025, w całości zmieniany 1 raz
|
|